Bijeenkomst 6 april 2023

06/04/2023 20:00 - 22:30

RUILEN EN HANDELEN TIJDENS DE CONTACTAVOND VAN PVMo

Deze contactavond is er volop ruimte om te ruilen en te handelen. We starten om 19.30 met het ruilen van postzegels uit Joegoslavië. We houden deze avond ook de jaarlijkse algemene ledenvergadering. We vergaderen niet langer dan strikt noodzakelijk!

Er wordt ook vooruit gekeken naar de komende activiteiten. Zo is er de verzamelruilbeurs met mogelijkheden voor taxatie tijdens de jaarlijkse Fuchsiade op zaterdag 15 juli in de kantine van Amateur Tuin Vereniging Madestein. Op vrijdag 29 en zaterdag 30 september zijn we in het kader van Westland Ontmoet opnieuw met een verzamelruilbeurs in de bibliotheek in Monster. We zijn ook weer uitgenodigd om op 20 en 21 oktober een stand in te richten met de prachtige Westlandse glastuinbouwproducten die een ‘eigen’ postzegel hebben in de serie Westland Mooiste postzegels, op de Postex in Barneveld.

Ook is er een veiling van 105 prachtige filatelistische kavels.

De postzegels met de nieuwste in onze serie, de trosroos Silva Pink en de vernieuwde aardbeizegel, zijn tijdens de contactavond natuurlijk ook aanwezig en te koop.

Belangstellenden voor de filatelie zijn van harte welkom bij Postzegelvereniging Monster. Voor nadere informatie en de eventuele aanmelding om als introducé deze contactavond te bezoeken, kunt u contact opnemen via www. postzegelverenigingmonster.nl

06/04/2023