Bijeenkomst 2 maart 2023

02/03/2023 20:00 - 22:30

CONTACTAVOND MET FILATELISTISCHE QUIZ

Deze contactavond wordt naast de gebruikelijke activiteiten door Henk Meijer en Wim Storm een filatelistische quiz verzorgd. De filatelistische kennis wordt getest en voor de deelnemer met de meeste goede antwoorden is er het felbegeerde stockboek met het logo in goud van Postzegelvereniging Monster. We hebben ook de gebruikelijke veiling van 95 prachtige kavels, kijken even terug naar de verzamelruilbeurs op zaterdag 18 februari in Hoek van Holland en we kijken vooruit naar de deelname aan Kom in de Kas Westland op 1 en 2 april a.s. Er is ook ruimte om te ruilen en te handelen.
De zaal is open om 19.30 uur, er is gelegenheid om de veilingkavels te bekijken en er wordt ook begonnen met het ruilen van postzegels van China.

Westlands Mooiste postzegels met de jongsten in de serie, nr. 23 de prachtige trosroos Silva Pink en nr. 24 de aardbeipostzegel die in samenwerking met kwekerij De Westlandse aardbei is uitgebracht, zijn present en te koop.

Belangstellenden voor de filatelie zijn van harte welkom bij Postzegelvereniging Monster. Voor nadere informatie en de eventuele aanmelding om als introducé deze contactavond te bezoeken kun je contact opnemen via www.postzegelverenigingmonster.nl

02/03/2023