Verzamel en ruilbeurs Hoek van Holland

18/02/2023 10:00 - 13:00

VERZAMELRUILBEURS/BOEKENMARKT

Postzegelvereniging Monster presenteert zich op zaterdag 18 februari a.s. in de ontmoetingsruimte van de Dorpskerk, Kleine Schoolstraat 9 in Hoek van Holland met een verzamelruilbeurs. De ruilbeurs wordt gecombineerd met een boekenmarkt. De zaal is open van 10.00 -13.00 uur. Toegang gratis.

Bij deze ruilbeurs staan de postzegels centraal, maar er kunnen ook andere zaken geruild worden, zoals: munten, sigarenbandjes, suikerzakjes, ansichtkaarten, logoballpoints, modelauto’s, horloges, lucifermerken, boekenleggers, plaatjes van de actie van Albert Heijn Hoek van Holland over oud Hoek van Holland, enz.
Er is ook een taxateur om postzegel- en muntencollecties te taxeren en er is een kraam met Westlands Mooiste postzegels. Hierbij is de prachtige postzegel met de trosroos Silva Pink, de recent gelanceerde nr. 23 in onze serie ‘Westlands Mooiste’ postzegels.

Van de Hoekse persoonlijke postzegels, op 17 mei 2014 gelanceerd ter gelegenheid van de festiviteiten in het kader van 150 / 100, is ook een kader aanwezig.
Voor de jeugd is er de postzegelberg van een miljoen postzegels waaruit zij een zakje vol mogen grabbelen. Deze ruilbeurs is gecombineerd met de maandelijkse boekenmarkt van de Dorpskerk.

Om 10.00 uur wordt de verzamelruilbeurs officieel geopend door ‘meester’ Fred van der Vlies, veel Hoekenezen hebben les van hem gehad.

Er een foto en ansichtkaarten presentatie over oud Hoek van Holland en een filatelistische presentatie over Stoomvaart Maatschappij Zeeland. Veel leden van Postzegelvereniging Monster zijn aanwezig met ruilmateriaal van bovengenoemde collecties.
Voor de inwendige mens is er een koffiecorner met koffie/thee.

Voor nadere informatie over deze verzamelruilbeurs en Postzegelvereniging Monster kunt u contact opnemen via de website www.postzegelverenigingmonster

18/02/2023

Dorpskerk