Westlands Mooiste Postzegels

In 2009 is gestart met het uitgeven van persoonlijke postzegels in de serie Westlands Mooiste postzegels. In samenwerking met de kwekers van deze prachtige producten zijn er inmiddels 22 verschillende postzegels uitgegeven.

De postzegels zijn frankeerwaardig voor een brief t/m 20 gram en zijn exclusief bij onze vereniging te koop. Alle zegels in de serie "Westlands Mooiste postzegels" zijn ook als zelfklevende rolzegel beschikbaar. Op de rol van 100 stuks, maar ook per stuk. Voor een rolnummer koopt u een strip van tenminste 3 stuks.

Seriekaart 12 t/m 22

Zegel 21 in de serie

Eerstedagenveloppe Gros Maroc

Jubileumzegels

Eerstedagenveloppe Jubileumzegel

Kom in de Kas 2017

De prijs van deze seriekaart is € 14,50

De prijs van een velletje is € 13,00

Deze zegels 'gegomd in blauw kader' en de rolzegels 'zelfklevend in blauw kader' zijn op voorraad. De prijs per zegel is  € 1,30. Op een velletje van 10 stuks staat op de velrand de naam van de kweker waarmee is samengewerkt voor het ontwikkelen van de postzegel.

De prijs van de eerstedagenveloppe Gros Maroc is € 1,50

De prijs van een velletje met 5 'gouden' jubileumzegels is € 5,00

De prijs van de eerstedagenveloppe met Jubileumzegel is € 1,50

De prijs van de postset van Kom in de Kas 2017 is € 5,00.

Deze postset is uitgegeven in nauwe samenwerking met Kom in de Kas Nederland, PostNL en Postzegelvereniging Monster, ter gelegenheid van de 40e editie van Kom in de Kas in 2017. De postset bestaat uit een velletje met 3 postzegels en daarbij 3 kaarten. Op de postzegels en op de kaarten zijn drie kenmerkende producten van de Nederlandse glastuinbouw afgebeld. Een potplant, een boeket rozen en trostomaten. De postset is opgenomen in het uitgifteprogramma van PostNL in 2017 en was ook bij PostNL te koop. Thans uitsluitend te koop bij Postzegelvereniging Monster.