Bijeenkomst 3 maart 2022

03/03/2022 20:00 - 22:00

Contactavond met Algemene Ledenvergadering

Op donderdag 3 maart a.s. kan Postzegelvereniging Monster eindelijk weer een ‘normale’ contactavond houden. Deze vindt plaats in gebouw OJOS, Choorstraat 95 in Monster, aanvang 20.00, zaal open 19.30 uur.

Natuurlijk houden wij ons aan de nog geldende coronapreventiemaatregelen. We blijven thuis bij klachten, we schudden geen handen, enz. We gaan ervan uit dat iedere bezoeker ‘veilig’ is. Voorkom dat onze contactavond een besmettingshaard wordt!

We starten deze contactavond met de jaarlijkse ledenvergadering. We vergaderen niet langer dan strikt noodzakelijk!

Aansluitend vervolgen we met de veiling van 75 prachtige kavels en de andere zaken.

We zijn weer postzegels aan het inzamelen voor onze postzegelberg van een miljoen postzegels die meegaat met onze ruilbeurzen. Hieruit mag de jeugd een dan envelopje met postzegels uitzoeken om hen kennis te laten maken met de filatelie. Hierbij kunnen we alle hulp gebruiken, er mag geen postzegel in de prullenbak.

Er is voldoende gelegenheid om te ruilen en te handelen. Om 19.30 uur is de zaal open en wordt begonnen met het ruilen van de postzegels uit Noorwegen.

Belangstellenden voor de filatelie zijn van harte welkom bij Postzegelvereniging Monster. U kunt zich vooraf informeren en aanmelden via deze website

Het is mogelijk om deze contactavond als introducé te bezoeken.

03/03/2022