Bijeenkomst 3 februari 2022

03/02/2022 20:00 - 22:00

POSTZEGELVERENIGING KAN WEER BIJEENKOMEN

Op donderdag 3 februari a.s. kan Postzegelvereniging Monster eindelijk weer een contactavond houden. Deze vindt plaats in gebouw OJOS, Choorstraat 95 in Monster, aanvang 20.00, zaal open 19.30 uur.

Deze contactavond houdt Piet de Koning een presentatie over zijn inzending op de Poster 2021: De tabaksindustrie en het genot en het gevaar van roken.

Natuurlijk houden wij ons aan de geldende coronapreventiemaatregelen. We blijven thuis bij klachten,  We gaan ervan uit dat iedere bezoeker ‘veilig’ is en dat ook kan aantonen met de QR code. Voorkom dat onze contactavond een besmettingsbron wordt. Aanmelden vooraf is beslist noodzakelijk.

Westlands Mooiste postzegels, met de jongste nr. 20 in de serie, met hierop de Gros Maroc druiven die in samenwerking met Historische Druivenkwekerij Sonnehoeck is ontwikkeld, zijn aanwezig en te koop. Wellicht ten overvloede: Deze postzegels met de 1 zijn geschikt voor een brief van 20 gram binnen Nederland en blijven ook na verhoging van de posttarieven geldig. Er hoeft niet bijgeplakt te worden.

De postzegels uit de eerste serie, nrs. 1 t/m 11 zijn op dit moment in de uitverkoop. Deze zijn nu te koop voor € 1,00. De zegels uit de tweede serie, nrs. 12 t/m 20 kosten € 1,20 per stuk.

Er is voldoende gelegenheid om te ruilen en te handelen en er is een veiling met 95 prachtige filatelistische kavels. Om 19.30 uur is de zaal open en wordt begonnen met het ruilen van de postzegels uit Finland.

03/02/2022