Bijeenkomst 12 mei 2022

12/05/2022 20:00 - 22:00

Let op: tweede week

POSTZEGELVERENIGING HULDIGT JUBILARISSEN

Op donderdag 12 mei a.s. om 20.00 uur worden tijdens de volgende contactavond van Postzegelvereniging Monster in gebouw OJOS aan de Choorstraat 95 in Monster de jubilarissen vanwege langdurig lidmaatschap van de vereniging gehuldigd.

Naast de huldigingen hebben we ook de gebruikelijke onderdelen van onze contactavond. We kijken terug op de presentatie op 7 april jl. van onze nieuwste postzegels in onze serie ‘Westlands Mooiste’ postzegels met de troschrysant Pina Colada en de vernieuwde postzegel met de prachtige lelie Table Dance.

We blikken ook vooruit naar de promoties die inmiddels op de agenda staan. De verzamelruilbeurs in Hoek van Holland op zaterdag 21 mei a.s. en onze promotie tijdens Kom in de Kas Westland 2022 aan de Middenzwet in Wateringen. Bij deze promoties gaat ook de postzegelberg weer mee. Dit is een berg van een miljoen postzegels waaruit de jeugd een zakje postzegels mag uitzoeken om hen te interesseren voor de filatelie.

Tijdens de contactavond is er ook een grote veiling met 110 prachtige kavels, en er is tijd om te ruilen en te handelen. Om 19.30 uur wordt begonnen met het ruilen van postzegels uit Denemarken.

Alle postzegels in de serie ‘Westlands Mooiste’ postzegels zijn aanwezig en te koop.

Mocht u belangstelling hebben om deze contactavond te bezoeken, dan kan dit uitsluitend na aanmelding als introducé. Meld u aan via www.postzegelverenigingmonster.nl

12/05/2022