Ruilbeurs Hoek van Holland

21/05/2022 10:00 - 13:00

VERZAMELRUILBEURS/BOEKENMARKT

Postzegelvereniging Monster presenteert zich op zaterdag 21 a.s. in de ontmoetingsruimte van de Dorpskerk, Kleine Schoolstraat 9 in Hoek van Holland met een verzamelruilbeurs. De ruilbeurs wordt gecombineerd met een boekenmarkt. De zaal is open van 10.00 -13.00 uur. Toegang gratis.

Bij deze ruilbeurs staan de postzegels centraal, maar er kunnen ook andere zaken geruild worden, zoals: munten, sigarenbandjes, suikerzakjes, ansichtkaarten, logoballpoints, modelauto’s, wijnetiketten, horloges, lucifermerken, enz.
Er is ook een taxateur om postzegel- en muntencollecties te taxeren en er is een kraam met Westlands Mooiste postzegels. Hierbij is de prachtige postzegel met de Chrysant Pina Colada die op 7 april jl. is gelanceerd als 21e postzegel in onze serie ‘Westlands Mooiste’ postzegels.
Voor de jeugd is er de postzegelberg van een miljoen postzegels waaruit zij een zakje vol mogen grabbelen.
Deze ruilbeurs is gecombineerd met de maandelijkse boekenmarkt van de Dorpskerk.

Er een foto en ansichtkaarten presentatie over oud Hoek van Holland en een filatelistische presentatie over Stoomvaart Maatschappij Zeeland.
Veel leden van Postzegelvereniging Monster zijn aanwezig met ruilmateriaal van bovengenoemde collecties.
Voor de inwendige mens is er een koffiecorner met koffie/thee.

Voor nadere informatie over deze verzamelruilbeurs en Postzegelvereniging Monster kunt u contact opnemen via de website www.postzegelverenigingmonster

21/05/2022

Dorpskerk