Bijeenkomst 1 september 2022

01/09/2022 20:00 - 22:30

CONTACTAVOND MET FILATELISTISCHE PRESENTATIE

Ons lid Cees Janssen verzorgt een filatelistische presentatie met de titel: ‘Het eiland Guernsey in de tweede wereldoorlog’. Aansluitend blikken we kort terug op de 2 prachtige promoties in de achterliggende periode.

Onze promotie tijdens Kom in de Kas Westland 2022 in het bedrijf van Gebr. Nederpel op 11 en 12 juni en de promotie met de verzamelbeurs in de kantine van Amateur Tuinders Vereniging (ATV) Madestein tijdens de Fuchsiade 2022 op het schitterende complex van ATV Madestein.

Vervolgens kijken we vooruit naar de verzamelruilbeurs in de bibliotheek van Monster in het kader van Westland Ontmoet op vrijdag 30 september en zaterdag 1 oktober a.s.
Bij deze verzamelruilbeurs is ook de postzegelberg met een miljoen postzegels weer aanwezig. Hieruit mag de jeugd een envelopje vol uitzoeken. Dit doen we om hen te interesseren voor de filatelie. We zijn weer postzegels aan het inzamelen voor deze postzegelberg, hierbij kunnen we alle hulp gebruiken.
Aansluitend vervolgen we met de veiling van 91 prachtige kavels.

Westlands Mooiste postzegels, met de nieuwste: de chrysant Pina Colada en de lelie Table Dance zijn present en te koop.

Er is voldoende gelegenheid om te ruilen. Om 19.30 uur is de zaal open en wordt begonnen met het ruilen van de postzegels uit Canada.

Belangstellenden voor de filatelie zijn van harte welkom bij Postzegelvereniging Monster. U kunt zich vooraf informeren en eventueel hier aanmelden om als introducé deze contactavond te bezoeken.

01/09/2022