Ruilbeurs Bibliotheek Monster 30 september 2022

30/09/2022 14:00 - 17:00

In het kader van Westland Ontmoet met de bezoekers contact maken en informeren wat er is en welke mogelijkheden onze vereniging heeft.

De filatelie in het algemeen en onze vereniging in het bijzonder promoten en de naamsbekendheid van Postzegelvereniging Monster vergroten. We doen dit met een ruilbeurs voor postzegels, maar ook andere verzamelingen komen in beeld. Hierbij te denken aan ansichtkaarten, munten, bankbiljetten, speldjes, lucifermerken, suikerzakjes, voetbalplaatjes, logoballpoints, modelauto’s, horloges, AH oceaanplaatjes, enz.

Westlands Mooiste met de prachtige producten zijn bijna voltallig aanwezig. Ook de nieuwste, met de chrysant Pina Colada en de lelie Table Dance. De postset Kom in de Kas is er ook nog bij.

Beide dagen kunnen collecties worden getaxeerd. De postzegelberg is ook present. Er is een beamerpresentatie.

30/09/2022

Organisatoren