Verzamelruilbeurs ATV Madestein

16/07/2022 10:00 - 15:00

VERZAMELRUILBEURS

In samenwerking tussen ATV Madestein en Postzegelvereniging Monster wordt tijdens de jaarlijkse 3-daagse Fuchsiade op zaterdag 16 juli a.s. in de kantine van ATV Madestein, Madepolderweg 59c 2553 EG ’s-Gravenhage (t.o. Optiflor) een verzamelruilbeurs gehouden. De ruilbeurs is van 10.00 -15.00 uur geopend. Toegang gratis.

Bij deze ruilbeurs staan de postzegels centraal, maar er kunnen ook andere zaken geruild worden, zoals: munten, sigarenbandjes, suikerzakjes, ansichtkaarten, logoballpoints, modelauto’s, wijnetiketten, horloges, lucifermerken, enz. Er is ook een taxateur om postzegel- en muntencollecties te taxeren en er is een kraam met Westlands Mooiste postzegels. Hierbij is de prachtige postzegel met de Chrysant Pina Colada die op 7 april jl. is gelanceerd als 21e postzegel in onze serie ‘Westlands Mooiste’ postzegels. Voor de jeugd is er de postzegelberg van een miljoen postzegels waaruit zij een zakje vol kunnen uitzoeken.

Op het complex van ATV Madestein is van vrijdag 15 t/m zondag 17 juli de Fuchsiade van Fuchsia Hobby Club Westland e.o. Op zaterdag 16 juli is de Fuchsiade gecombineerd met de verzamelruilbeurs van Postzegelvereniging Monster. Op zaterdag 16 juli worden de festiviteiten om 10.00 uur officieel geopend. Voor dit officiële moment is de burgemeester van Den Haag, de heer Van Zanen uitgenodigd. De kantine beschikt over een keuken waar drinken en snacks te koop zijn.

Voor nadere informatie over deze verzamelruilbeurs en Postzegelvereniging Monster kunt u contact opnemen via de website www.postzegelverenigingmonster.nl
De activiteiten van ATV Madestein kunt u volgen via de website www.atv-madestein.nl
De activiteiten van Fuchsia Hobby Club Westland kunt u volgen via www.fhcw.nl

16/07/2022