Verzamel- ruilbeurs 20 juli 2024

20 juli 10:00 - 15:00

VERZAMEL/RUILBEURS

Postzegelvereniging Monster presenteert zich op zaterdag 20 juli a.s. in de kantine van Amateur Tuinders Vereniging (ATV) Madestein, Madepolderweg 59c tegenover OPTI FLOR van 10.00 tot 15.00 uur met een verzamelruilbeurs.

Op het complex van ATV Madestein is op 19, 20 en 21 juli de Fuchsiade 2024. De leden van de Stichting Fuchsia Hobbyclub Westland e.o. showen tijdens deze Fuchsiade hun mooiste creaties. Toegang is gratis.

Bij onze verzamelruilbeurs staan de postzegels centraal, maar er kunnen ook andere zaken geruild worden, zoals: munten, sigarenbandjes, suikerzakjes, ansichtkaarten, logoballpoints, modelauto’s,  horloges, lucifermerken, boekenleggers, hotelzeepjes, voetbalplaatjes, etc.

De verzamelruilbeurs wordt om 10.00 uur officieel geopend door de heer Koos Verbeek, voorzitter van Probusclub ‘De Naald Westland’.

Er is ook een taxateur om postzegel- en muntencollecties te taxeren en er is een kraam met Westlands Mooiste postzegels. Hierbij zijn de prachtige postzegels met de trosroos Silva Pink en de vernieuwde aardbeipostzegel  in onze serie ‘Westlands Mooiste’ postzegels aanwezig en te koop.

Voor de jeugd is er de postzegelberg van een miljoen postzegels waaruit zij een zakje vol mogen uitzoeken.

Veel leden van Postzegelvereniging Monster zijn aanwezig met ruilmateriaal van bovengenoemde collecties.

20 juli

ATV Madestein