Bijeenkomst 1 december 2022

01/12/2022 20:00 - 22:30

CONTACTAVOND MET FILATELISTISCHE TOMBOLA

Deze laatste contactavond in 2022 heeft vooral het karakter van een eindejaarsbijeenkomst met een beetje Sinterklaas en een beetje Kerstman. We houden naast de gebruikelijke onderdelen zoals de veiling en het ruilen en handelen de filatelistische tombola. De prijzen voor deze tombola zijn bijeengebracht door de leden van de vereniging en door de vereniging. Iedereen gaat met een prijs naar huis!

Aansluitend vervolgen we met de veiling van 110 prachtige kavels.

Westlands Mooiste postzegels, met de nieuwste: de roos Silva Pink en de aardbeizegel in het blauwe kader zijn present en te koop.

Er is voldoende gelegenheid om te ruilen. Om 19.30 uur is de zaal open en wordt begonnen met het ruilen van de postzegels uit Japan en er is gelegenheid om de veilingkavels en de tombolaprijzen te bekijken.

Belangstellenden voor de filatelie zijn van harte welkom bij Postzegelvereniging Monster. U kunt zich vooraf informeren en eventueel aanmelden om als introducé deze contactavond te bezoeken via de website: www.postzegelverenigingmonster.nl

01/12/2022