Bijeenkomst 5 januari 2023

05/01/2023 20:00 - 22:30

Eerste contactavond van 2023

Deze eerste contactavond van 2023 is er natuurlijk gelegenheid om elkaar een gezond en mooi filatelistisch jaar te wensen. Gijsbrecht van Dommelen verzorgt een interessante presentatie over de Belgische perforatiezegels en we hebben de gebruikelijke onderdelen zoals de veiling van 90 prachtige filatelistische kavels en het ruilen en handelen. Westlands Mooiste postzegels zijn ook present met de nieuwste, de postzegel met de trosroos Silva Pink.
Om 19.30 uur is de zaal open, we beginnen dan met het ruilen van postzegels van Israël. Er is dan ook gelegenheid om de veilingkavels goed te bekijken. Belangstellenden voor de filatelie zijn van harte welkom bij Postzegelvereniging Monster. Je kunt je vooraf informeren over de activiteiten van de vereniging, maar ook aanmelden om als introducé onze contactavond te bezoeken via de website www.postzegelverenigingmonster.nl

05/01/2023