Verzamel- ruilbeurs

27 september 14:00 - 17:00

VERZAMELRUILBEURS IN HET KADER VAN WESTLAND ONTMOET

Op vrijdag 27 en zaterdag 28 september 2024 wordt in het kader van Westland Ontmoet in samenwerking met Bibliotheek Westland een verzamelruilbeurs gehouden in de Bibliotheek in Monster. Natuurlijk gaat het bij een verzamelruilbeurs van onze vereniging vooral om postzegels, maar bij deze verzamelruilbeurs kunnen ook andere verzamelobjecten worden geruild. Zoals munten, suikerzakjes, sigarenbandjes, ansichtkaarten, logoballpoints, lucifermerken, voetbalplaatjes, enzovoorts.
Op vrijdag 27 september wordt om 14.00 uur de verzamelruilbeurs officieel geopend door Renske van Kooij, directeur VU en Bibliotheek Westland.
Er is ook gelegenheid om collecties te laten taxeren.
Voor de jeugd is er de postzegelberg met een miljoen postzegels, hieruit mogen zij een envelopje uitzoeken om hen te interesseren voor de filatelie.
Westlands Mooiste postzegels zijn met de producten die op deze postzegels staan in een promotiekraam aanwezig en te koop.
In de vitrines in de Bibliotheek is vanaf 2 september een expositie ingericht om het thema: ‘Strand en Milieu’ en het verzamelen in het algemeen, de filatelie met onze vereniging in het bijzonder in beeld te brengen.
Het ontmoeten van mensen staat centraal. De leden van de vereniging ontmoeten u graag met uw collectie.
De openingstijden zijn vrijdag 27 september van 14.00 – 17.00 uur, zaterdag 28 september van 10.00 tot 13.00 uur. De toegang is gratis.

Belangstellenden voor de filatelie zijn van harte welkom bij Postzegelvereniging Monster. Voor nadere informatie en voor aanmelding om een collectie te laten taxeren kunt u contact opnemen via www.postzegelverenigingmonster.nl

27 september

Bibliotheek Monster