« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Bijeenkomst 4 november 2021

04/11/2021 20:00 - 23:00

CONTACTAVOND MET HULDIGING JUBILARISSEN

Deze contactavond staat vooral in het teken van het huldigen van de jubilarissen vanwege langdurig lidmaatschap. Samen met hun partners zullen zij het stralende middelpunt zijn. Natuurlijk kijken wij ook terug naar de drukbezochte verzamelruilbeurs in het kader van Westland Ontmoet die in samenwerking met bibliotheek Westland op 1 en 2 oktober is gehouden in de bieb in Monster. We blikken ook terug naar de succesvolle promotie op de Postex, de internationale postzegeltentoonstelling in Apeldoorn op 15 en 16 oktober in Omnisport.

Natuurlijk houden wij ons aan de geldende coronapreventiemaatregelen. We blijven thuis bij klachten,  We gaan ervan uit dat iedere bezoeker ‘veilig’ is en dat ook kan aantonen. Voorkom dat onze contactavond een besmettingsbron wordt.

Westlands Mooiste postzegels, met de jongste nr. 20 in de serie, met hierop de Gros Maroc druiven die in samenwerking met Historische Druivenkwekerij Sonnehoeck is ontwikkeld, zijn aanwezig en te koop. Wellicht ten overvloede: Deze postzegels met de 1 zijn geschikt voor een brief van 20 gram binnen Nederland en blijven ook na verhoging van de posttarieven geldig. Er hoeft niet bijgeplakt te worden.

De postzegels uit de eerste serie, nrs. 1 t/m 11 zijn op dit moment in de uitverkoop. Deze zijn nu te koop voor € 1,00. De zegels uit de tweede serie, nrs. 12 t/m 20 kosten € 1,20 per stuk.

Er is voldoende gelegenheid om te ruilen en te handelen en er is een veiling met 95 prachtige filatelistische kavels. Om 19.30 uur is de zaal open en wordt begonnen met het ruilen van de postzegels uit Polen.

Belangstellenden voor de filatelie zijn van harte welkom bij Postzegelvereniging Monster. U kunt zich vooraf informeren en aanmelden via de website.

Mocht u belangstelling hebben om als introducé deze contactavond te bezoeken, dan kan dit uitsluitend na aanmelding vooraf bij de voorzitter, N.J. (Klaas) Keijzer.

Datum:
04/11/2021