Bijeenkomst 2 september 2021

02/09/2021 20:00 - 23:00

DE EERSTE CONTACTAVOND VAN HET NIEUWE SEIZOEN

Op donderdag 2 september a.s. heeft Postzegelvereniging Monster de eerste contactavond in het seizoen 2021/2022.

Dit is onze eerste reguliere contactavond in het seizoen 2021/2022 in Gebouw OJOS. Natuurlijk houden wij ons aan de geldende coronapreventiemaatregelen. We blijven thuis bij klachten, we respecteren de anderhalve meter, vooraf aanmelden, vaste zitplaatsen, enz. We gaan ervan uit dat iedere bezoeker ‘veilig’ is. Voorkom dat onze contactavond een besmettingsbron wordt.

Ons lid Pieter Verbakel verzorgt een interessante presentatie over de Machins postzegels, de kleine zegels met het ‘kopje’ van de Engelse Koningin.

Westlands Mooiste postzegels, met de jongste nr. 20 in de serie, met hierop de Gros Maroc druiven die in samenwerking met Historische Druivenkwekerij Sonnehoeck is ontwikkeld, zijn aanwezig en te koop. Wellicht ten overvloede: Deze postzegels met de 1 zijn geschikt voor een brief van 20 gram binnen Nederland en blijven ook na verhoging van de posttarieven geldig. Er hoeft niet bijgeplakt te worden.

De postzegels uit de eerste serie, nrs. 1 t/m 11 zijn op dit moment in de uitverkoop. Deze zijn nu te koop voor € 1,00. De zegels uit de tweede serie, nrs. 12 t/m 20 kosten € 1,20 per stuk.

Er is voldoende gelegenheid om te ruilen en te handelen en er is een veiling met 95 prachtige filatelistische kavels. Om 19.30 uur is de zaal open en wordt begonnen met het ruilen van de postzegels uit Turkije.

Mocht u belangstelling hebben om als introducé deze contactavond te bezoeken, dan kan dit uitsluitend na aanmelding vooraf bij de voorzitter, N.J. (Klaas) Keijzer.

02/09/2021