Bijeenkomst 2 juni 2022

02/06/2022 20:00 - 22:00

FILATELISTISCHE PRESENTATIE OVER DE ÍNTERPEX’

Deze contactavond wordt door Theo van de Caaij een filatelistische presentatie verzorgd met de titel ‘Interpex, de droom van Herbert Rosen’.
Aansluitend vervolgen we met de veiling van 125 prachtige kavels we kijken terug op onze verzamelruilbeurs in Hoek van Holland. Vervolgens kijken we vooruit naar onze filatelistische promoties die er weer aankomen. Zo krijgen we op 11 en 12 juni a.s. weer een plekje aan de Middenzwet bij Kom in de Kas Westland 2022 in Wateringen en op 16 juli a.s. wordt in samenwerking met Amateur Tuin Vereniging Madestein tijdens de Fuchsia dag op hun complex aan de Madeweg een ruilbeurs gehouden.

We zijn mede hiervoor weer postzegels aan het inzamelen voor onze postzegelberg van een miljoen postzegels die meegaat met onze promoties. Hieruit mag de jeugd dan een envelopje met postzegels uitzoeken om hen kennis te laten maken met de filatelie. Hierbij kunnen we alle hulp gebruiken, er mag geen postzegel in de prullenbak!
Er is ook voldoende gelegenheid om te ruilen en te handelen. Om 19.30 uur is de zaal open en wordt begonnen met het ruilen van de postzegels uit Canada.
Westlands Mooiste postzegels met de nieuwste, de chrysant Pina Colada, zijn ook aanwezig en te koop.

Belangstellenden voor de filatelie zijn van harte welkom bij Postzegelvereniging Monster. U kunt zich vooraf informeren en als introducé aanmelden via de website: www.postzegelverenigingmonster.nl

02/06/2022