Bijeenkomst 2 februari 2023

02/02/2023 20:00 - 22:30

EEN NOODKREET UIT EEN ROTS IN DE BRANDING

Deze contactavond verzorgt Theo van der Caaij een filatelistische presentatie met de titel: Een noodkreet uit een rots in de branding. Het gaat over een vuurtorenwachter die in 1837 lampolie besteld voor zijn vuurtoren. Dat gaat niet helemaal goed. We gaan horen en zien hoe het afloopt. Aansluitend wordt een veiling van 100 mooie kavels gehouden en is er ruimte om te ruilen en te handelen. De zaal is open om 19.30 uur, er is gelegenheid om de veilingkavels te bekijken en er wordt ook begonnen met het ruilen van postzegels van Indonesië.

Westlands Mooiste postzegels met de jongsten, de roos Silva Pink, de lelie Table Dance en de aardbeipostzegel in de nieuwe uitvoering zijn present en te koop.

Belangstellenden voor de filatelie zijn van harte welkom bij Postzegelvereniging Monster. Voor nadere informatie en de aanmelding om als introducé de contactavond te bezoeken kunt u contact opnemen via de website www.postzegelverenigingmonster.nl

02/02/2023