Bijeenkomst 1 juni 2023

01/06/2023 19:30 - 22:30

CONTACTAVOND MET HULDIGING VAN DE JUBILARIS VAN 2023.

Deze contactavond wordt onze jubilaris van 2023 gehuldigd en houden we een zomertombola met filatelistische prijzen. Aansluitend is er een veiling met 97 prachtige kavels.
We besteden ook aandacht aan de voorbereidingen van onze verzamelruilbeurs met taxatie van collecties op zaterdag 15 juli a.s. in de kantine van Amateur Tuin Vereniging Madestein tijdens de Fuchsiade die dat weekend op het mooie complex wordt gehouden.
Verder geven we aandacht aan de wisselexpositie die komend najaar in de vitrines van de bibliotheek in Monster wordt gehouden. In het weekend van 29 en 30 september zijn we ook in deze bieb met een verzamelruilbeurs in het kader van Westland Ontmoet waarbij ook een taxateur aanwezig is om collecties te beoordelen.
Westlands Mooiste Postzegels, met de jongsten in de serie: nr. 23 de prachtige trosroos Silva Pink en nr. 24 de heerlijke Westlandse aardbei zijn aanwezig en te koop.
Om 19.30 uur is de deur open. U kunt dan de veilingkavels bekijken en er wordt begonnen met het ruilen van postzegels van Polen.

Belangstellenden voor de filatelie zijn van harte welkom bij Postzegelvereniging Monster. Voor nadere informatie en voor de aanmelding om als introducé de contactavond te bezoeken, kunt u contact opnemen via www.postzegelverenigingmonster.nl

01/06/2023