Postzegelontwerpen bekijken

9 september 15:00 - 27 september 20:30

Postzegelontwerpen in Bibliotheek ‘s-Gravenzande

Vanaf maandag 9 september is er een bijzondere tentoonstelling te zien in Bibliotheek ’s-Gravenzande, namelijk alle inzendingen van de postzegelontwerp wedstrijd, die dit voorjaar werd gehouden ter gelegenheid van het 65-jarige bestaan van Postzegelvereniging Monster. Kinderen in Westland en omgeving hebben hier massaal aan meegedaan. De ontwerpen waren alleen te bewonderen op 13 april tijdens de jubileumtentoonstelling. De 450 ontwerpen zijn nu dus te bewonderen tot en met 27 september in Bibliotheek ’s-Gravenzande. Op vrijdag 27 september vindt hier ook de postzegelruilbeurs in het kader van ‘Westland Ontmoet’ plaats. Het is de derde opeenvolgende keer dat de ruilbeurs georganiseerd wordt waar niet alleen postzegels, maar ook suikerzakjes, plaatjes, bandjes, stickers, pennen en dergelijke kunnen worden geruild. Deze ruilbeurs is van 10.00 tot 20.30 uur te bezoeken, inloop is gratis. De tentoonstelling kan vanaf 9 september tijdens de openingsuren van de bibliotheek bewonderd worden.

Begin:
9 september 15:00