Bijeenkomst 9 mei

9 mei 20:00 - 23:00

HULDIGING PRIJSWINNAARS ‘WESTLAND VERZAMELT’

Postzegelvereniging Monster heeft op donderdag 9 mei a.s. de eerstvolgende contactavond. Dit is een bijzondere contactavond. We gaan de prijswinnaars van de acties tijdens de jubileumtentoonstelling ‘Westland Verzamelt’ op 13 april jl. huldigen.

De bijeenkomst wordt gehouden in gebouw OJOS, Choorstraat 95 te Monster, aanvang 20.00 uur, zaal open om 19.30 uur.

Ter gelegenheid van ons 65-jarig jubileum is een postzegelontwerpwedstrijd voor basisschoolleerlingen gehouden. 450 kinderen uit Westland en omgeving hebben hun ontwerp ingeleverd. De jury heeft de 3 winnaars gekozen, de namen zijn op 13 jl. april bekend gemaakt door de wethouder van Cultuur van de gemeente Westland, de heer P. Vreugdenhil.

Tijdens deze contactavond worden de winnaars gehuldigd en ontvangen zij hun prijs. Van hun postzegelontwerp zijn echte postzegels gemaakt. Op 9 mei a.s. ontvangen zij dit vel met 10 zegels. Ook de winnaar van het raden van het aantal postzegels op De Slak gaat de prijs ontvangen.

Na de huldigingen wordt vervolgd met de gebruikelijke onderdelen, er is een interessante filatelistische presentatie door Gijsbrecht van Dommelen en we hebben de veiling met mooie kavels. Natuurlijk is er ook ruimte om gezellig te filateleren (ruilen en handelen).

Overigens, ook tijdens deze contactavond zijn onze schitterende nieuwe postzegels in de serie ‘Westlands Mooiste’ en onze jubileumzegel met de 1e dag enveloppe aanwezig en te koop.

Indien u belangstelling heeft om deze bijeenkomst als introducé te bezoeken, kunt u contact opnemen met de voorzitter, N.J. (Klaas) Keijzer, telefoon 0174-241740.

9 mei