Bijeenkomst 8 november

8 november 20:00 - 23:00

RELATIE NEDERLAND EN CURAÇAU OP POSTZEGELS

Postzegelvereniging Monster heeft op donderdagavond 8 november a.s. de volgende contactavond. De bijeenkomst wordt gehouden in gebouw OJOS, Choorstraat 95 te Monster, aanvang 20.00 uur, zaal open om 19.30 uur.

Deze contactavond wordt een filatelistische lezing gehouden door ons lid Cees Janssen. Hij gaat de relatie tussen Nederland en Curaçao filatelistisch in beeld brengen. Vóór aanvang van de contactavond is er gelegenheid om vanaf 19.30 uur zegels van Oostenrijk te ruilen. Ook wordt vooruitgekeken naar ons 65-jarig jubileum in 2019 en we kijken terug op de promotie op de Postex in Apeldoorn op 19, 20 en 21 oktober.

Natuurlijk is er ook gelegenheid om gewoon gezellig te filateleren (ruilen en handelen) en we houden een veiling met mooie kavels.

Overigens, ook tijdens deze contactavond zijn onze schitterende postzegels, o.a. de postzegel met de Westlandse aardbei, in de serie “Westlands mooiste” aanwezig en te koop.

Let op: per 1 januari verhoogt Post NL het basistarief. Koop onze zegels nu vóór de prijsverhoging!

8 november