Bijeenkomst 7 maart

7 maart 20:00 - 23:00

CONTACTAVOND MET JAARVERGADERING

Postzegelvereniging Monster heeft op donderdagavond 7 maart a.s. de volgende contactavond. De bijeenkomst wordt gehouden in gebouw OJOS, Choorstraat 95 te Monster, aanvang 19.30 uur, zaal open om 19.00 uur. Let op andere aanvangstijd!

Deze contactavond wordt de jaarlijkse algemene ledenvergadering gehouden. Een belangrijke vergadering, maar we vergaderen niet langer dan strikt noodzakelijk, er blijft volop gelegenheid om te filateleren (ruilen en handelen).
We hebben een terugblik op onze succesvolle ruilbeurs in Hoek van Holland en we gaan ook onze deelname aan Kom in de Kas Westland op 6 en 7 april in Maasland verder voorbereiden. Hier hebben we naast onze stand met Westlands mooiste producten met hun postzegels in de serie ‘Westlands Mooiste’ weer een postzegelberg van een miljoen postzegels waaruit de jeugd een envelopje mag uitzoeken. Hiervoor zijn we druk aan het sparen, elke postzegel voor deze berg is welkom.
We kijken ook vooruit naar onze jubileumtentoonstelling ‘Westland Verzamelt’ op zaterdag 13 april a.s. in De Noviteit in Monster.

Overigens, ook tijdens deze contactavond zijn onze schitterende nieuwe postzegels in de serie ‘Westlands mooiste’ aanwezig en te koop.

7 maart