Bijeenkomst 7 juni

7 juni 20:00 - 23:00

Deze contactavond worden 5 jubilarissen gehuldigd voor langdurig lidmaatschap. Vóór aanvang van de contactavond is er gelegenheid om vanaf 19.30 uur zegels van Duitsland (Reich, Bund en DDR te ruilen. Ook wordt vooruit gekeken naar komende activiteiten: meewerken aan Open Monumentendag in de Bartholomeuskerk in Poeldijk; Ruilbeurs in het kader van ‘Westland Ontmoet’ in de bibliotheek in Wateringen; etc.

Natuurlijk is er ook gelegenheid om gewoon gezellig te filateleren (ruilen en handelen) en een veiling met mooie kavels.

Overigens, ook tijdens deze contactavond zijn onze schitterende postzegels in de serie “Westlands mooiste” inclusief  De Westlandse Aardbei, aanwezig en te koop.

7 juni