Bijeenkomst 7 februari

7 februari 20:00 - 23:00

FILATELISTISCHE QUIZ

Postzegelvereniging Monster heeft op donderdagavond 7 februari a.s. de volgende contactavond. De bijeenkomst wordt gehouden in gebouw OJOS, Choorstraat 95 te Monster, aanvang 20.00 uur, zaal open om 19.30 uur.

Deze contactavond wordt een filatelistische quiz gehouden. Vóór aanvang van de contactavond is er gelegenheid om vanaf 19.30 uur zegels van de DDR te ruilen. Ook wordt vooruit gekeken naar onze ruilbeurs op zaterdag 16 februari a.s. in de Ontmoetingsruimte van de Dorpskerk in Hoek van Holland, onze deelname aan Kom in de Kas Westland op 6 en 7 april a.s. en aan ons 65-jarig jubileum met de tentoonstelling ‘Westland Verzamelt’ op zaterdag 13 april 2019 in De Noviteit in Monster.

Natuurlijk is er ook gelegenheid om gewoon gezellig te filateleren (ruilen en handelen) en we houden een veiling met mooie kavels.

Overigens, ook tijdens deze contactavond zijn onze schitterende postzegels in de serie “Westlands mooiste” aanwezig en te koop.

7 februari