Bijeenkomst 6 juni

6 juni 20:00 - 23:00

HULDIGING JUBILARISSEN

Postzegelvereniging Monster heeft op donderdagavond 6 juni a.s. de volgende contactavond. De bijeenkomst wordt gehouden in gebouw OJOS, Choorstraat 95 te Monster, aanvang 20.00 uur, zaal open om 19.30 uur.

Deze contactavond worden 3 jubilarissen gehuldigd voor langdurig lidmaatschap. Vóór aanvang van de contactavond is er gelegenheid om vanaf 19.30 uur zegels met treinen te ruilen. Ook wordt vooruit gekeken naar de promotie activiteit in het kader van ‘Westland Ontmoet’ in de bibliotheek in ’s-Gravenzande in september. Alle inzendingen van de postzegelontwerpwedstrijd ter gelegenheid van ons 65-jarig jubileum zullen daar 14 dagen te bewonderen zijn.

Natuurlijk is er ook gelegenheid om gewoon gezellig te filateleren (ruilen en handelen) en een veiling met mooie kavels.

Overigens, ook tijdens deze contactavond zijn onze schitterende postzegels in de serie “Westlands mooiste” inclusief  de postzegel van de Westlandse Aardbei en de rode puntpaprika postzegel, aanwezig en te koop. Ook de jubileum 1e dag enveloppe met de jubileumzegel en het jubileumstempel zijn er nog.

6 juni