Bijeenkomst 6 december

6 december 20:00 - 23:00

SPECIALE EINDEJAARS CONTACTAVOND VOOR POSTZEGELVERENIGING MONSTER

Op donderdag 6 december heeft Postzegelvereniging Monster de laatste contactavond van 2018. Deze vindt plaats in gebouw OJOS, Choorstraat 95 te Monster, aanvang 20.00 uur, zaal open 19.30 uur.

Natuurlijk kijken we niet uitsluitend terug op de vele activiteiten die in dit jaar hebben plaatsgevonden, maar er wordt ook vooruit gekeken naar 2019. We gaan onder meer ons 65-jarig jubileum vieren met veel aandacht voor de jeugd. We zijn weer aan het sparen om een zo groot mogelijke postzegelberg te hebben waaruit de jeugd mag grabbelen. Hiervoor kunnen we elke postzegel gebruiken!
Er is ook veel ruimte om gezellig met elkaar te filateleren.

Op het programma staan verder een veiling met mooie kavels en een tombola, waarvoor de prijzen door de leden en sponsoren bijeengebracht zijn.
Ook Westlands Mooiste postzegels en de andere prachtige zegels die in nauwe samenwerking met onze filatelistische partners zijn ontwikkeld, zijn present. Bent u op zoek naar een nuttig en mooi cadeau? Wij helpen u graag met deze prachtige zegels en u steunt onze vereniging hiermee.

Post NL verhoogt per 1 januari 2019 de tarieven, het basistarief gaat naar € 0,87.
Onze postzegels zijn nu nog voor de ‘oude’ prijs te koop en deze prachtige grote zegels met de 1 kunt u ook in de toekomst zonder bijplakken voor een brief blijven gebruiken.

Met een beetje Sint Nicolaas en een beetje Kerstman wordt het een echte eindejaarsbijeenkomst.

Het is mogelijk deze contactavond als introducé te bezoeken, neem hiervoor contact op met de voorzitter, N.J. (Klaas) Keijzer, 0174-241740.

6 december