Bijeenkomst 4 april

4 april 20:00 - 23:00

DE PRIVATISERING VAN DE BRITSE POST

Postzegelvereniging Monster heeft op donderdagavond 4 april a.s. de volgende contactavond. De bijeenkomst wordt gehouden in gebouw OJOS, Choorstraat 95 te Monster, aanvang 20.00 uur, zaal open om 19.30 uur.

Deze contactavond verzorgt Cees Janssen een interessante presentatie over de privatisering van de Britse post. Daarbij gaan we ook onze deelname aan Kom in de Kas Westland op 6 en 7 april verder voorbereiden. We hebben een plek in Kwekerij Overgaag, Herenwerf 37 in Maasland. Hier hebben we naast onze stand met Westlands mooiste producten met hun postzegels in de serie ‘Westlands Mooiste’ weer een postzegelberg van een miljoen postzegels waaruit de jeugd een envelopje mag uitzoeken. Hiervoor zijn we druk aan het sparen, elke postzegel voor deze berg is welkom.
We kijken ook vooruit naar onze jubileumtentoonstelling ‘Westland Verzamelt’ op zaterdag 13 april a.s. in De Noviteit in Monster.

Overigens, ook tijdens deze contactavond zijn onze schitterende nieuwe postzegels in de serie ‘Westlands mooiste’ aanwezig en te koop.

4 april