• Dit evenement is voorbij.

Bijeenkomst 12 december 2019

12/12/2019 20:00 - 23:00

CONTACTAVOND MET TOMBOLA MET MOOIE FILATELISTISCHE PRIJZEN

Postzegelvereniging Monster heeft op donderdagavond 12 december a.s. alweer de laatste contactavond in 2019. De bijeenkomst wordt gehouden in gebouw OJOS, Choorstraat 95 te Monster, aanvang 20.00 uur, zaal open om 19.30 uur.

Deze laatste contactavond van 2019 heeft een restant Sinterklaas en een beetje Kerstmis. We hebben naast de gebruikelijke onderdelen, ruilen en handelen en een veiling met 60 mooie kavels, ook een tombola met fraaie (filatelistische) prijzen, onder andere bijeengebracht door de leden.

Vanaf 19.30 uur kan begonnen worden met het ruilen van postzegels van China.

Ook wordt teruggekeken naar onze promotie op de Postex in Apeldoorn en maken er met elkaar een mooie ‘Eindejaarsbijeenkomst’ van.

Postex 2019

Natuurlijk zijn Westlands Mooiste postzegels zowel van de eerste als de tweede serie en de jubileumzegels nog voor de prijzen van 2019 te koop. Per 1 januari 2020 verhoogt Post NL het basistarief naar 91 cent!

Ons streven is erop gericht om de filatelie anno nu te doen. Alle onderdelen van de Filatelie komen binnen onze vereniging aan bod. Belangstellenden voor filatelie zijn van harte welkom als introducé waarbij wij geen enkel voorbehoud maken voor leeftijd, nationaliteit, mannen of vrouwen, iedereen is welkom. Graag vooraf een berichtje.

Onze voertaal is Nederlands.

12/12/2019