65 jarig jubileum Postzegelvereniging Monster

13 april

Postzegelvereniging Monster 65 jaar.

WESTLAND VERZAMELT 2019

PROMOTIE-TENTOONSTELLING IN PARTYCENTRUM ‘DE NOVITEIT’ IN MONSTER

Ter gelegenheid van het 65-jarig jubileum van Postzegelvereniging Monster, wordt op zaterdag 13 april 2019 van 10.00 – 16.00 uur een promotie-tentoonstelling gehouden in Partycentrum ‘De Noviteit’ Kloosterlaan 33 2681 LD Monster.

In deze unieke ambiance wordt de postzegeltentoonstelling gehouden met als thema: Westland verzamelt. Op deze expositie staan de postzegels centraal, maar er zijn ook andere verzamelingen zoals munten, bijzondere wijnen, ansichtkaarten, logoballpoints, wijnetiketten, modelauto’s, enz. Toegang gratis. In de omgeving van het partycentrum is voldoende gratis parkeerruimte.
Er is een kleine expositie met diverse filatelistische onderwerpen. Westlands Mooiste producten met de nieuwste postzegels in de 2e serie komen uitgebreid in beeld. Collecties kunnen getaxeerd worden. Er is een postzegelontwerpwedstrijd voor de jeugd waarvan in de middag de prijswinnaars bekend worden gemaakt. We hebben de postzegelberg waaruit de jeugd mag grabbelen, er is een kleine veiling voor jong en oud, enz. Bij de opening van de tentoonstelling om 10.00 uur door de burgemeester van de gemeente Westland, de heer B.R. Arends wordt de jubileumpostzegel officieel gelanceerd met het afstempelen van de 1e dag-enveloppe met het jubileumstempel.
Voor de postzegelontwerpwedstrijd voor de jeugd mogen de ontwerpen tot 13.00 uur worden ingeleverd. Om 14.00 uur worden de 3 prijswinnaars bekend gemaakt door de wethouder Cultuur van gemeente Westland, de heer P. Vreugdenhil.

De tentoonstelling is mede mogelijk gemaakt door (financiële) medewerking van Fonds 1818, het Samenwerkingsverband Filatelie, Stichting Loswal de Bonnen, Westland Cultuurweb, KNBF en van Partycentrum ‘De Noviteit’.

Klik hier voor meer informatie

13 april

De Noviteit